Print

Translation in progress

 

HelpDesk - elektronická podpora uživatelů 

Na této stránkce níže je vstup do HelpDesk aplikace určené pro smluvní zákazníky. HelpDesk je internetová aplikace, která slouží k zadání požadavků na servis, rozvoj, k předávání dotazů a připomínek. HelpDesk umožňuje sledovat plnění těchto úkolů a požadavků.

Přístup do HelpDesku je umožněn všem zástupcům našich zákazníků, kteří mají smluvní vztah typu "Smlouva o pronájmu aplikace" nebo "Servisní smlouva". Přístup Vám zprovozníme zdarma na základě žádosti - stačí uvést základní identifikaci: firma, jméno, příjmení, e-mailová adresa.

 Vstupní body do vyhrazených HelpDesků:

 

Dokumenty ke stažení:

 

On-line demonstrace aplikace MAGIS je možná prostřednictvím internetu. Na základě žádosti Vám zřídíme dočasný přístup k vhodné DEMO aplikaci, která bude nejlépe vyhovovat Vašim potřebám. Tímto způsobem si můžete po dohodě aplikaci nezávazně projít i s asistencí konzultanta.

Takovouto prezentaci si můžete vyžádat prostřednictvím obchodního oddělení, viz stránka kontakty.