Translation in progress

 

HelpDesk - elektronická podpora uživatelů 

Na této stránkce níže je vstup do HelpDesk aplikace určené pro smluvní zákazníky. HelpDesk je internetová aplikace, která slouží k zadání požadavků na servis, rozvoj, k předávání dotazů a připomínek. HelpDesk umožňuje sledovat plnění těchto úkolů a požadavků.

Přístup do HelpDesku je umožněn všem zástupcům našich zákazníků, kteří mají smluvní vztah typu "Smlouva o pronájmu aplikace" nebo "Servisní smlouva". Přístup Vám zprovozníme zdarma na základě žádosti - stačí uvést základní identifikaci: firma, jméno, příjmení, e-mailová adresa.

  •  Zde vstup do HelpDesku pro uživatele MAGIS Pro / MAGIS Lite. 
 Vstupní body do vyhrazených HelpDesků:
  • Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Smurfit Kappa Packaging.
  • Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS PRO - Agrop Nova a.s. / Novatop.
  • Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Obaly Morava a.s.
  • Zde vstup do HelpDesku pro uživatele aplikace MAGIS CB - Plojhar s.r.o..

 

Dokumenty ke stažení:

  • Popis MAGIS PRO (.doc), česky 
  • Popis MAGIS PRO (.doc), anglicky   
  • Popis MAGIS CB (pdf), česky  
  • Popis MAGIS TS (pdf), česky 
  • Popis iBolt (english)   
  • Aktuální změnové listy produktů MAGIS (.doc) - pouze pro registrované (servisní smlouva)  

 

On-line demonstrace aplikace MAGIS je možná prostřednictvím internetu. Na základě žádosti Vám zřídíme dočasný přístup k vhodné DEMO aplikaci, která bude nejlépe vyhovovat Vašim potřebám. Tímto způsobem si můžete po dohodě aplikaci nezávazně projít i s asistencí konzultanta.

Takovouto prezentaci si můžete vyžádat prostřednictvím obchodního oddělení, viz stránka kontakty.