Poskytuje možnosti vytváření a editaci nových firem až do úrovní subjektů a kontaktů. Součástí funkcionality tohoto systému je kromě výše uvedené možnosti evidence poskytnutí také funkcionality pro možnost efektivně spravovat jednotlivé firmy na základě automatické správy například z hlediska kredit limitu, aktivity firmy atd.
Konkrétní aplikované funkce
- Obecná funkcionalita pro zpracování adres a kontaktů. Je dostupná ve všech modelech, kde se pracuje s adresou.
 - Subjekty (Adresář subjektů / firem / partnerů / dealerů / …).
 - Contact Management.
 
Přednosti aplikace MAGIS CRM
- Podpora řízení celého cyklu kontaktu se zákazníkem.
 - Správa obchodních případů a klientů.
 - Podpora pro hodnocení odběratelů a dodavatelů.
 - Porozumění a podpora péče o zákazníka.
 - Zvyšování spokojenosti zákazníků při zlepšování klíčových procesů.
 - Tvorba marketingové strategie k udržení stávajících zákazníků a získání zákazníků nových.
 - Přehled o obchodních příležitostech a jejich vyhodnocení.