HelpDesk - požadavky uživatelů 

Na této stránce je vstup do helpdeskové aplikace určené pro smluvní zákazníky. Helpdesk slouží k zadávání incidentů a požadavků na servis či rozvoj, umožňuje sledovat převzetí a plnění všech úkolů a požadavků. Přístup do HelpDesku je umožněn všem zástupcům našich zákazníků, kteří mají smluvní vztah typu "Smlouva o pronájmu aplikace" nebo "Servisní smlouva". Přístup Vám zprovozníme zdarma na základě žádosti - stačí uvést základní identifikaci: firma, jméno, příjmení, e-mailová adresa.

  •  Vstup nevyhrazený do HelpDesku pro uživatele MAGIS Pro / MAGIS CB / MAGIS Lite. 
Popis práce s HelpDeskem pro uživatele na straně zákazníka je ke stažení v sekci Technické dokumentace zde ...  pdf_button

 

Dokumenty ke stažení

Přístup k dokumentům, které jsou k dipozici ke stažení většinou v pdf formátu, je zde: Dokumenty, nebo také  přes menu Dokumenty.

 

Live DEMO aplikace MAGIS

Prostřednictvím vzdáleného připojení na náš server je možná prezentace DEMO verze aplikace, nebo vybraných částí aplikace. Na základě žádosti Vám zřídíme dočasný přístup k vhodné DEMO aplikaci, která bude nejlépe vyhovovat Vašim potřebám. Tímto způsobem si můžete po dohodě aplikaci nezávazně projít, a to případně i s asistencí našeho konzultanta.

Takovouto prezentaci si můžete vyžádat prostřednictvím obchodního oddělení, viz stránka kontakty.